GolfImprovements » Bio Leonard van Nunen
Bio Leonard van Nunen



Leonard van Nunen (hcp 19,8) heeft in Amsterdam Communicatie Wetenschap gestudeerd en is in 1998 bij Accenture (voorheen Andersen Consulting) als consultant begonnen. Vanaf het begin van zijn carrière heeft hij zich bezighouden met projecten op het gebied van klantcontact, Customer Relationship Management en klanttevredenheid. In 2002 is hij na een freelance opdracht bij INGLife in Zuid-Korea bij CendrisBSC gaan werken als senior consultant op het gebied van Klantcontactmanagement. Voor Cendris BSC is Leonard naar Kaapstad, Zuid Afrika gegaan waar zijn passie voor golfen werd aangewakkerd, bij terugkomst in 2005 ontstond het idee om een onderneming op te zetten die te maken heeft met zijn passie. Begin 2007 is Leonard bij Boer & Croon, Nextrategy gaan werken alwaar Klant(contact)strategie weer een centrale plaats innam in de projecten voor verschillende opdrachtgevers. Bij de gemeente Utrecht besloot Leonard uiteindelijk de stap te wagen en voor zichzelf te beginnen met Golfimprovements.

Leonard heeft als adviseur zowel kleine als grote (o.a. KPN, Essent, ING, Corus, ANWB) organisaties bijgestaan en daarbij altijd als belangrijkste focus de (eind)klant van deze bedrijven voor ogen gehad. Als directeur/eigenaar van Golfimprovements is de golfer die gebruik maakt van één van de 160+ banen in Nederland zijn belangrijkste ‘klant’. Hij helpt ze door de stakeholders van de golfbanen in Nederland te adviseren. Leonard is getrouwd en heeft twee dochters. Leonard’s focus ligt de komende tijd op het verbeteren van zijn korte spel om de green.